.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بارش برف در استان‌های شمالی

محمد اصغری کارشناس هواشناسی، در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: از هم اکنون تا فردا هوای تهران آرام و آسمانی صاف و آفتابی و در شب پرستاره را پیش‌بینی می‌کنیم که با این حال وزش باد و گرد وخاک نیز وجود خواهد داشت.

وی ادامه داد: شمال غرب نیز شاهد بارندگی است که در پنج‌شنبه در استان‌های اردبیل، گیلان ، گلستان و مازندران به دلیل کاهش شدید دما، شاهد بارش برف خواهیم بود و این موضوع تا جمعه آخر وقت ادامه خواهد یافت در حقیقت به دنبال کاهش شدید دما و ریزش آسمانی باند شمالی سفیدپوش خواهد شد.

کارشناس هواشناسی گفت: دمای هوای تهران دیروز تک رقمی شده است که این موضوع تا جمعه ادامه خواهد یافت و بسیار خطرناک است چرا که وارونگی هوا را شاهد خواهیم بود که عمر وارونگی راکاهش دما زیاد می‌کند. درست است که در تابستان شاهد وارونگی هستیم ولی با این کاهش دما خطرناک است و عمر آن را بیشتر می‌کند؛ می‌توانیم امیدوار باشیم به دلیل وزش باد میزان آلاینده به دلیل خودروها وارونگی زیاد تاثیر نداشته باشد و تنها شاهد گرد و خاک و غبار محلی باشیم.

اصغری گفت: از هفته آینده موج جدیدی از بارندگی رخ خواهد داد و ما از یکشنبه و دوشنبه انتظار بارندگی در تهران را خواهیم داشت. همچنین در اوایل هفته آتی بیشتر نقاط غرب و مناطق تهران مانند قم، مرکزی بارش باران را شاهد خواهیم بود و این احتمال بارندگی در آذربایجان کمتر است./ تسنيم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.